12-18
.styczeń
oferta�ceno
w�dniach:
Najlepszy sklep w sąsiedztwie
temat n
6
Sytuacja 1 Sytuacja 2 Sytuacja 3 Sytuacja 4
Cena
Jakość produktu
Jakość obsługi
Możliwość dokonania
ponownych zakupów
Zobacz, co jest tak naprawdę istotne z punktu widzenia konsumenta...
Prosto spod lady!
Konkurs!
- wygraj zwrot rocznej opłaty marketingowej!
Snuj komórkowy
Detektyw cenowy
Znasz ich? Typy klientów:
Wpływ satysfakcji klienta na ponawianie zakupów na przykładzie czterech sytuacji
Jaki jeszcze typ klientów spotykasz w swoim sklepie?
Podziel się z nami spostrzeżeniami:
Ta tabela pokazuje, jak istotna jest obsługa. Prosimy zwrócić uwagę na sytuację 4., w której klient był
zadowolony z ceny i jakości towaru, jednak obsługę uznał za niemiłą. Ten klient nie wróci już do sklepu.
Z drugiej strony mamy sytuację 3. – klient kupił towar w jego mniemaniu zbyt drogi i nie był zachwycony
jego jakością, jednak zadowolenie z jakości obsługi może go skłonić do ponownych zakupów.
Najważniejszy jest czynnik ludzki!
– przyszedł do sklepu porozmawiać
przez komórkę. Gdyby chociaż grzecz-
nie postał w jednym miejscu, jak w bud-
ce telefonicznej. Niestety: snuj kręci się
w kółko, zawsze zakręcając w zupełnie
nieoczekiwanym kierunku.
– przy kasie pyta, prosi o sprawdzenie
ceny, a konkretnie cen wszystkich
dwudziestu produktów, które
ma w koszyku.
Szukamy najlepszego sklepu abc w Polsce!
W każdym z pięciu kryteriów opisanych na poprzednich stronach masz szansę wyprzedzić konkurencję, a faktycznie najlepszy
sklep jest najlepszy we wszystkim.
Opisz swój sklep, przekonaj nas, że to właśnie on jest najlepszy ze wszystkich i zasługuje na miano najlepszego sklepu
abc w Polsce! Na zgłoszenia czekamy do końca września 2015 r., więc czasu masz sporo.
Jeśli jeszcze nie jesteś najlepszy, to pracuj nad tym. Korzystaj z naszych porad, ulepszaj swój sklep, a po zmianach zgłoś swój
udział w konkursie. Wówczas opisz, jakich zmian dokonałeś i co wniosły one do Twojego biznesu.
Forma zgłoszenia jest dowolna – opisy, zdjęcia, filmiki, wszystko co da się przesłać mailowo. Zgłoszenia zatytułowane
„Konkurs – najlepszy sklep abc” można nadsyłać na adres
.
Najlepszy sklep odwiedzimy i opiszemy w grudniowym wydaniu magazynu abc. Właściciel otrzyma zwrot rocznej opłaty
marketingowej. Regulamin konkursu dostępny na
Zachęcamy Państwa do wypowiedzi na łamach naszego magazynu. Czekamy na artykuły, listy, fotografie, memy, dowcipy,
sytuacje z życia wzięte. Czekamy na rzeczowe argumenty i rady wynikające z Waszego doświadczenia.
Najciekawsze z nich opublikujemy na łamach magazynu abc!
tel.
61 658 33 83
,
e-mail:
,